Lietuvių English Русский Latviešu

2016 CC Moore taurė - 2 FIP'sed etapas

2016 Lietuvos sportinės karpių žūklės čempionate „Dynamite Baits – Žūklys” atstovavo dvi komandos. Tai sustiprino komandos siekius laimėti Lietuvos čempionatą ir atstovauti Lietuvą pasaulio čempionate. Šiame straipsnyje trumpai čempionato įspūdžius pateiks „Dynamite Baits – Žūklys“ ir „Dynamite Baits – Žūklys 2“ komandų nariai. Komandų nariai: pirmoji komanda – Vilius ir Rytis, antroji komanda – Saulius ir Paulius.

„Dynamite Baits – Žūklys“

Lietuvos čempionato II-asis etapas ,,CC Moore taurė“ vyko Vabalių ežere, Alytaus rajone. Kaip ir per kiekvienas varžybas, taip ir šį kartą, sau kėlėme kuo aukštesnius reikalavimus, tikėjomės kuo geriau pasirodyti šiose varžybose. Tame pačiame ežere vykusiame I-ajame varžybų etape „Žūklio taurė“ mūsų komanda užėmė 4 vietą, todėl šiose varžybose mūsų tikslas buvo gauti kuo mažiau baudos taškų ir, žinoma, užimti kuo aukštesnę vietą.

Šį kartą turėjome gaudyti sekliojoje ežero dalyje ir labai tikėjomės išsitraukti sektorių, kuriame žvejojusios komandos praėjusiose varžybose užėmė kurią nors iš prizinių vietų, tačiau burtai lėmė, kad mūsų komanda ,,Dynamite baits – Žūklys“ ištraukė 9 sektorių, kuris nieko gero nežadėjo – pagal paskutinių dvejų metų statistiką, šis sektorius varžybų metu būdavo paskutinėse vietose. Vienintelė paguoda –  varžybų metu nebuvo 7 ir 8 sektoriaus, tad žuvis galėjo laisvai migruoti iš giliosios į sekliąją dalį. 9 sektoriuje buvome darę treniruotę, todėl šis sektorius mums buvo šiek tiek pažįstamas.

Sulaukę varžybų pradžios pradėjome žvalgyti dugną – vienas žvejybos taškas buvo aiškus, o kito teko paieškoti ilgiau. Susiradę taškus sumetėme meškeres ir pradėjome jaukinti žuvį. Deja, ketvirtadienio vakariniam svėrimui nepagavome nei vienos žuvies, tačiau per daug nenusiminėme, nors daugelis komandų jau ir buvo spėję pagauti žuvų – tai buvo tik varžybų pradžia. Nenuleidome rankų, toliau dirbome, jaukinome žuvį, permetinėjome meškeres ir ruošėmės nakčiai. Pirmojo kibimo sulaukėme paryčiais. Iki rytinio svėrimo turėjome 6 kibimus, 2 iš jų buvo nerealizuoti. Rytiniam svėrimui pateikėme 4 žuvis, kurių bendras svoris – 13,050 kg. Pagaliau iš paskutiniosios vietos pakilome į 8-ąją.

Bežvejojant atsirinkome masalus ant kurių geriausiai kibo žuvis. Vieni masalai geriau dirbo dienos metu, kiti – naktį. Pradėjome stabiliai gaudyti žuvį, tiek rytiniams, tiek vakariniams svėrimams pateikdavome po 9-10 vnt. žuvų – taip po truputėlį kilome į turnyrinės lentelės viršų, tačiau po kiekvieno svėrimo rungtynių rezultatai labai keisdavosi ir nebuvo galima nuspėti, kuri komanda po sekančio svėrimo išsiverš į priekį. Vyko įnirtinga kova tarp daugiau nei pusės komandų, o mūsų komanda „Dynamite Baits – Žūklys“ po šeštadienio vakarinio svėrimo jau buvo 2-ojoje vietoje su 31 žuvimi (109,275 kg).

Iki varžybų pabaigos buvo likę visai nedaug, tad stengėmės išlaikyti šią poziciją. Dirbome visą naktį ir rytiniam sekmadienio svėrimui turėjome pagavę 8 žuvis ir vis dar išlaikėme 2-osios vietos poziciją. Įtampa augo, kadangi iki 1-osios vietos mums trūko vos kelių šimtų gramų. Iki varžybų pabaigos dar turėjome tris kibimus iš kurių vieną realizavome ir kuris atnešė mums pergalę. Mūsų komandos bendras sugautų žuvų skaičius šiose varžybose buvo 40 žuvų, kurių bendrasis svoris 139,325 kg.

Antrasis varžybų etapas, kaip ir pirmas, buvo labai azartiškas ir nenuspėjamas, o mums dar ir labai sėkmingas – užėmėme 1-ąją vietą.

Dėkojame varžybų organizatoriams ir rėmėjams ,,Žūklys“.

Vilius ir Rytis

„Dynamite Baits – Žūklys 2“

Pasiruošimą antrajam turui pradėjome iškart po pirmojo pabaigos. Treniruotės tik patvirtino mūsų jaukų vieksmingumą – karpiai kibo pastoviai, su progresija. Dėl to prieš antrąjį Lietuvos sportinės karpių žūklės čempionato turą jautėmės ramūs. Reikejo tik trupučio sėkmės burtuose.

Antrasis turas mus pasitiko su orų permainomis. Prieš tai tvyrojęs karštis išblėso, dienos pasidarė vėsesnės, o ganėtinai žvarbus vėjas pūtė į sekliąją ežero dalį. Vienintelis mūsų nepageidaujamas sektorius buvo 17-asis, sekliojoje ežero dalyje – kaip sekasi žvejoti vėjui pučiant į nugarą, jau puikiai žinojome iš praėjusio turo. Kaip tyčia, fortūna ir vėl nuo mūsų nusisuko – ištraukėme būtent 17-ąjį sektorių.

Šis sektorius jau buvo mums pažįstamas iš treniruotės prieš pirmąjį etapą, tad markiravimas tik patvirtino žvejybos taškus. Tiesa, treniruotės metu vėjas pūtė mums į nugaras, tad kibimai sekė vienas po kito. Varžybų metu situacija buvo visiškai kitokia – vėjas pūtė į įlanką tarp 13-ojo ir 15-ojo sektorių. Prieš varžybų antrąjį etapą žvejojome būtent 15-ame sektoriuje, kur kibimas buvo nuolatinis.

Po starto masalus užmetėme su PVA kojinėmis į numatytus taškus ir nusprendėme kolkas su jaukinimu palaukti. Iki vakaro kibimų nesulaukėme, todel prieš naktį jaukinome gausiau. Naktis mums padovanojo pirmąjį laimikį, taigi, atsidarėme. Pradėjome gausiau jaukinti – tik jaukai galejo prikviesti bent kelias žuvis.

Per visą antrąją dieną sulaukėme keturių kibimų, deja, tik du realizavome, du liko kliuviniuose sektoriaus kairėje. Vėjas ir toliau trukdė mums žvejoti, stumdamas žuvį nuo mūsų jaukų į ežero galą, o tuo puikiai naudojosi mūsų konkurentai. Po vakarinio jaukinimo vėjas įsisiautėjo ir prasidėjo stipri audra.  Gamtos šėlsmas net privertė trumpam sustabdyti varžybas. Po audros vėjas pasisuko į 11-ąjį sektorių – tai buvo labai palanku mūsų pirmajai komandai „Dynamite Baits – Žūklys“ ir ji pradėjo kilti turnyrinėje lentelėje. Deja, mes po antrosios nakties svėrimui pateikėme tik vieną žuvį.

Dirbome visą trečiąją dieną, pastoviai ir gana gausiai jaukinome žvejybos taškus. Kantrus ir tikslingas darbas mums padovanojo tris kibimus iš kurių du realizavome. Nors dėjome maksimalias pastangas, tokie rezultatai nedžiugino, tačiau su gamtos dėsniais nepakovosi. Tiesa, nuotaiką gerino puikus pirmosios mūsų komandos progresas.

Prieš paskutiniąją naktį jaukinome gausiau, nakties metu sulaukėme keturių kibimų ir juos realizavome. Iki varžybų pabaigos daugiau kibimų nesulaukėme. Nors mūsų rezultatai nebesuteikė mums net teorinių vilčių tapti Lietuvos čempionais, jautėmės motyvuoti paskutiniajame etape pasirodyti kuo geriau ir palaikyti pirmąją „Dynamite Baits – Žūklys“ komandą, kuri po pergalės antrajame Lietuvos sportinės karpių žūklės čempionato etape turėjo labai gerus šansus tapti Lietuvos čempionais.

Dėkojame varžybų organizatoriams ir rėmėjams ,,Žūklys“.