Lietuvių English Русский Latviešu

2016 Paliūčio taurė - 3 FIP'sed etapas

Lietuvos sportinės karpių žūklės čempionate „Dynamite Baits – Žūklys” atstovavo dvi komandos. Tai sustiprino komandos siekius laimėti Lietuvos čempionatą ir atstovauti Lietuvą pasaulio čempionate. Šiame straipsnyje trumpai čempionato įspūdžius pateiks „Dynamite Baits – Žūklys“ ir „Dynamite Baits – Žūklys 2“ komandų nariai. Komandų nariai: pirmoji komanda – Vilius ir Rytis, antroji komanda – Saulius ir Paulius.

„Dynamite Baits – Žūklys 2“

Lietuvos sportinės karpių žūklės čempionato finalas vyko mums iki tol nepažįstamame Kintų tvenkinyje. Žinodami apytikslį žuvų kiekį šiame tvenkinyje, čempionato finalui pasiruošėme rimtai – tiek jaukų, tiek įrangos atžvilgiu.

Kaip žinia, tokio pabūdžio tvenkiniuose didelės reikšmės turi vėjas, taigi tvenkinio priešvėjinis krantas turėjo būti pranašumas. Dar vienas neblogas variantas – tvenkinio centras, kur žuvys plaukioja pastoviai. Buvo neaišku, kaip žuvys tokiame tvenkinyje reaguos į presingą – tokio pobūdžio tvenkinyje varžybos vyko pirmą kartą.

Burtai šį kartą abiems mūsų komandom sbuvo gana sėkmingi – ištraukėme ne kraštinius sektorius, tačiau pagal mūsų surinktą informaciją, jie turėjo būti darbiniai. Tiesa, tokiuose vandens telkiniuose žvejybai labai daug įtakos turi kaimynai.

Varžybos prasidėjo be didesnių žvalgybų. Kadangi visos komandos stovėjo viename krante, dauguma pasirinko patogų žvejybos atstumą (apie 100 m) ir jaukinti neketino iškart. Prabėgus kelioms valandoms nuo starto, į vandenį pasipylė spombos ir jaukų rutuliai. Daugumos varžybų dalyvių taktika buvo panaši – gausus ir dažnas jaukinimas.

Iki vakaro kibimo gausa nedžiugino nėvienos komandos. Mes su komanda „Dynamite Baits – Žūklys 2“ iš 94 m atstumu buvusio jaukinimo taško sulaukėme dviejų kibimų ir abu juos realizavome. Vienas iš mūsų sugautų karpių (14,31 kg) iš karto tapo varžybų Big Fish‘u ir šį titulą išlaikė iki pat varžybų pabaigos. Nusprendėme žvejybos taškų netolinti.

Pastebėjome, kad mūsų kaimynai savo dešiniųjų meškerių gaudymo taškus paliko maždaug 100 m atstumu, o kairiųjų –ženkliai nutolino. Naktį mūsų kaimynai sulaukė gausaus kibimo iš tolimojo taško, tad ir mes nusprendėme padidinti gaudymo atstumą iki 120 m. Pradėjome nuosekliai įdirbinėti tolimuosius taškus, tačiau neapleidome ir artimųjų. Artimasis taškas labiau reikalingas naktinei žvejybai, kai karpiai priplaukia arčiau kranto, todėl norint išlaikyti abu žvejybos taškus prireikė gana daug jaukų.

Pamažu pradėjome sulaukti dažnesnio kibimo ir pradėjome vytis pernakt persvarą įgavusias komandas. Kadangi mūsų kaimynai iš kairės buvo per daug išsiveržę į priekį, nutarėme į juos nesikoncentruoti ir norėjome tiesiog kuo geriau pasirodyti. Kaip ir tikėjomes,kraštiniai taškai sulaukė gana dažno kibimo, po truputį kilome turnyrinėje lentelėje. Vasariška kaitra buvo alinanti, nepavyko išvengti klaidų – kelis kartus trūko valas, kelios žuvys atsikabino. Nepaisant to, mūsų jaukai dirbo gerai, užtikrintai kilome turnyrinėje lentelėje.

Varžyboms besibaigiant įsitvirtinome penktojoje vietoje, joje ir finišavome. Pirmoji mūsų komanda „Dynamite Baits –Žūklys“ šiame etape užėme ketvirtąją vietą, o susumavus viso čempionato rezultatus tapo Lietuvos sportinės karpių žūklės čempionais. Buvome apdovanoti Big Fish apdovanojimu už didžiausią varžybų metu sugautą karpį, o bendrojoje įskaitoje užėmėme 10-ąją vietą ir drauge su kolegomis džiaugėmės gerais varžybų rezultatais.

Dėkojame varžybų organizatoriams ir rėmėjams ,,Žūklys“.