Radai pigiau?
Radote dominančią prekę kitur pigiau ? Užildykite formą ir pasistengsime pasiūlyti dar geresnę kainą!
Su kuo galima lyginti?
- Palyginamoji prekė turi būti parduodama vienoje iš Lietuvoje, Latvijoje ar Estijoje veikiančių parduotuvių. Lyginama tik prekės pardavimo kaina, be siuntimo ar kitų su prekės įsigijimu susijusių išlaidų.
- Lyginama tik prekės pardavimo kaina, taikoma visiems suinteresuotiems asmenims, nevertinant lojalumo ar kitų klientų skatinimo programų suteikiamų nuolaidų.
- Palyginamoji prekė siūloma įsigyti Lietuvoje, Latvijoje ar Estijoje su visais tose šalyse taikytinais mokesčiais (pvz.: PVM).
Svarbu užpildyti visus palyginamosios formos laukelius teisingai bei teisingai nurodyti savo kontaktinius duomenis.
Atsakymą pateiksime per 1-2 darbo dienas el.paštu
Kada kainų skirtumas nėra kompensuojamas?
- Kai palyginamoji prekė yra neidentiška zuklys.lt parduodamai, t.y. zuklys.lt prekės visi parametrai turi būti vienodi su lyginamąja preke.
- Kai palyginamosios prekės negalima įsigyti, pvz.: kai prekės faktiškai neįmanoma nusipirkti, nes pardavėjas negali įvykdyti užsakymo, kai prekė pateikiama kaip išparduota.
- Kai palyginamoji prekė nėra nauja, pvz.: kai prekė yra naudota, brokuota, atnaujinta, taisyta.
- Kai palyginamajai prekei taikomos papildomos sąlygos, norint ją įsigyti mažesne kaina nei zuklys.lt, pvz.: mažesnė kaina nei zuklys.lt galioja su lojalumo kortele.
- Siekiant išvengti piknaudžiavimo, klientas turi teisę įsigyti ne daugiau nei 6 vienetus tos pačios prekės su sumažinta kaina pagal „Kainos garantijos“ taisykles.
Kaip nurodyti lyginamas prekes?
- Užildyti žemiau esančią formą, įvedant:
- Teisingą kontaktinį telefono numerį.
- Teisinga el.paštą, kuriuo atsiųsime atsakymą/pasiūlymą.
- Nurodą į kito pardavėjo el.parduotuvę, su mažesne kaina.
- Nuorodą į mūsų el.parduotuvėje esantį produktą.
Stengsimės, tačiau neįsipareigojame visais atvejais pasiūlyti žemesnę kainą, negu kiti pardavėjai.